На почетокот беше дискутирана потребата за зголемување на интересот на учениците за СТЕМ областите. Наставниците се запознаа со концептот на СТЕМ училиште, како да се развие добра СТЕМ училишна стратегија и се запознаа со процесот на самоевалуација на училиштата и добивање на СТЕМ ознака за квалитет. Се водеше дискусија за начинот на поднесување на СТЕМ училишните практики и студии на случај, преку кои може да се обезбеди докази за исполнување на критериумите за СТЕМ училиште. Системот за добивање поени за секоја активност и соодветните ознаки кои може да се добијат беа објаснети во детали. Беше потенцирана потребата од тимска работа и интердисциплинарен пристап при апликацијата за СТЕМ ознака за квалитет и подигнување на квалитетот на СТЕМ наставата на училишно ниво.
На ден 21.10.2022 наставниците Маја Виденовиќ, Scientix Амбасадор, и Анета Топалова, извршија дисеминација на стекнатите знаења од работилницата „СТЕМ училишта, како да се зголеми интересот за СТЕМ наставата и како да се развие добра СТЕМ училишна стратегија“. На дисеминацијата присуствуваа наставниците од одделенска настава и наставниците кои предваат СТЕМ предмети во училиштето.